Bezorgen van uw Janice bestelling
De bezorging van uw Janice bestelling is voor ons heel belangrijk! Dit moet een echte beleving zijn! Daarom hebben we gekozen voor Budbee en DHL.
Bezorgmoment
In het onderstaande schema vind je de verwachte bezorg momenten van zowel Budbee als DHL. Je kunt hierin duidelijk, afhankelijk van jouw bestel moment, wanneer welke transporteur levert.
Let wel: alle bezorg-momenten zijn de verwachte bezorg-momenten. Dit gaat in 99% van de tijd goed. We vragen dan ook je begrip voor vertraging bij drukte -en of feestdagen.
In december heb je de mogelijkheid je bestelling op te komen halen om vertraging te voorkomen. We zouden het zonde vinden als je een cadeau voor iemand koopt of er zelf stralend wilt uitzien en je bestelling te laat binnen komt.
Daarom bieden we alleen in december ons hoofdkantoor aan als ophaal punt voor je pakketje.
Leverschema
Besteld op | Levering Budbee | Levering DHL Nederland | Levering DHL Buitenland |
Maandag | |||
---|---|---|---|
Budbee | Dinsdagavond | ||
DHL voor 16.00 | Dinsdag | Woensdag | |
DHL na 16.00 | Woensdag | Donderdag | |
Dinsdag | |||
Budbee voor 10.00 | Dinsdagavond | ||
Budbee na 10.00 | Vrijdagavond | ||
DHL voor 16.00 | Woensdag | Donderdag | |
DHL na 16.00 | Donderdag | Vrijdag | |
Woensdag | |||
Budbee | Vrijdagavond | ||
DHL voor 16.00 | Donderdag | Vrijdag | |
DHL na 16.00 | Vrijdag | Zaterdag | |
Donderdag | |||
Budbee | Vrijdagavond | ||
DHL voor 16.00 | Vrijdag | Zaterdag | |
DHL na 16.00 | Zaterdag | Maandag | |
Vrijdag | |||
Budbee voor 10.00 | Vrijdagavond | ||
Budbee na 10.00 | Dinsdagavond | ||
DHL voor 16.00 | Zaterdag | Maandag | |
DHL na 16.00 | Dinsdag | Dinsdag | |
Zaterdag | |||
Budbee | Dinsdagavond | ||
DHL | Dinsdag | Woensdag | |
Zondag | |||
Budbee | Dinsdagavond | ||
DHL | Dinsdag | Woensdag |
Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?
Nee, als de bezorging van uw Janice bestelling niet compleet is en wij u iets moeten naleveren betaalt u daar geen verzendkosten voor.
Ik heb mijn bestelling binnen gekregen maar niet alle artikelen zijn geleverd is er iets mis gegaan?
Is je bestelling niet binnengekomen? Stuur dan even een mailtje naar webshop@janice.nl met je ordernummer en we zullen er alles aan doen zo snel mogelijk contact met je op te nemen en je vraag beantwoord of opgelost te hebben!